بهترین روش جلوگیری از سرقت خودرو
نوشته شده توسط : bnbgate

بهترین روش جلوگیری از سرقت خودرو

همانطور که میدانید خودرو یکی از مهمترین وسایل برای جا به جایی انسان و حمل و نقل وسایل محسوب میشود و همین ارزش سبب شده است تا خط تولید خودرو در کشور های جهان روزانه در حال افزایش است.در ایران نیز همانند سایر کشورها شاهد افرایش روزافزون تعداد خودروها هستیم که با نام ها و مشخصات فنی مختلف روانه بازار میشوند اما اکثر انها دارای ضعف های امنیتی بسیاری هستند و نمی شود به انها اعتماد کرد. همین سبب شده است که رانندگان از سیستم امنیتی دیگر نیز استفاده کنند این سیستم ها انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله به برخی از انها میپردازیم.

متداول ترین سیستم های امنیتی خودرو

در دهه های اخیر استفاده از قفل های مختلف رایج بوده است. از جمله این قفل ها میتوان قفل فرمان و قفل پدال خودرو را نام برد و یا استفاده از دزدگیر شرکت سازنده که بر روی خودروها نصب هستند.اما اکنون به گذشت زمان و پیشرفته تر شدن راه های سرقت ،دیگر این سیستم های امنیتی کاربرد زیادی ندارند و سارقان راحت میتوانند از پس انها بربیایند و درصد سرقت خودرو ها روز به روز در حال افزیش است.

بهترین سیستم امنیت خودرو

اما یکی از پیشرفته ترین و بهترین سیستم های امنیت خودرو که در حال حاضر شرکت های خودروسازی مطرح دنیا نیز از ان استفاده میکنند جی پی اس خودرو است. شاید سیستم هایی مانند قفل فرمان و قفل پدال و دزدگیر خودرو تا قبل از اینکه سارق ماشین را سرقت کند کارایی داشته باشند اما پس از ان هیچ کارایی و کاربردی ندارد و فردی که ماشینش به سرقت رفته است تنها میتواند با مراجعه به مراجع قانونی و ثبت شماره پلاک سرقت انرا پیگیری کند و اگر خوش شانس باشد بعد از از چند هفته ممکن است که پیدا شود. امروزه سیستم ماهواره ای جی پی اس به ما کمک میکند که به صورت هوشمند از سرقت خودرو خود مطلع شویم و سارق در هر محدوده ای از کشور که باشد ما میتوانیم انرا ردیابی کنیم و با مراجعه به مراکز قانونی جلوی سارق اتومبیل خود را بگیریم.

متاسفانه قیمت خودرو در کشور ما بدلیل تحریم های فراوان، روزانه درحال افزایش است و با توجه به بالارفتن میانگین سرقت ها در سال های اخیر، توصیه میشود که از اموالتان بدرستی حفاظت کنید و امنیت کامل انرا به ارمغان بیاورید.

 

شرکت BNB با بیش از 15 سال سابقه کار در حوضه امنیت میتواند در این زمینه به شما خدمات ارائه دهد. اگر هرگونه سئوالی درمورد سیستم های امنیت خودرو(جی پی اس) دارید میتوانید همین حالا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: